söndag 4 november 2012

Städdag

Jag fick sov morgon idag. Skönt! Fast karln levde om där nere så jag slumrade mest. Han tappade två vinglas sedan gårdagen och så dammsög han upp dem. Tror även Fabian bet honom i fingret så han skrek om jag inte hörde fel.Haha

Men det har varit fart i min älskling idag, han röjde som tusan i garaget så vi får in bilen där igen. Har ju varit tillhåll när vi renoverat... Även jag pulade lite i förrådet så nu kommer jag lätt åt alla julsaker som ska fram inom en snar tid! Längtar så!

Nu har vi fikat på julmust och cheesecake efter allt slit. Fabian satt med i vagnen och tittade vad vi gjorde innan han somnade så det har flytit på bra idag.
 Jag sitter och letar efter en fin åkpåse åt Fabian som inte kostar allt för mycket. Vet inte riktigt vad jag vill ha  utseendemässigt heller men dessa funderar jag på.

Buppa Brand 799kr.
Den här känns ju väldigt Ida tycker jag!

Elodie Details Cargo 1195kr men nedsatt till 995kr
Gillar ju verkligen detta märket och det fina lurvet.

Bozz Åkpåse Lammskinn Champange
Bozz med Lammskin champagne ca 1495kr
Älskar fluffet i den. Men gillar inte märket för de gör skitvagnar faktiskt.

Voksi Åkpåse Urban Navy Blue

Voksi Urban Navy Blue runt 2000 spänn
Dyr men så jäkla läcker.

Umami Åkpåse Mummybag Shiny Grey

Umami Mummybag shiney grey 599kr.
Känns som den har allt och är prisvärd.

7.A.M Black size L. 1595kr.
Superfin och varm, bara priset som är fel.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!