söndag 23 september 2012

Humöret

Ja jag har då aldrig blivit beskylld för att inte ha humör. Skällde nyss ut en McDonalds kille för att jag fick hem fel Wrap. Björn åkte dit för att hämta ny mat så ska vi få massa kuponger som kompensation. Haha. De bad om ursäkt flera gånger sa björn. -Hon är gravid, sa Björn. Jaha jag förstår, sa dem....

Lustigt var det, att direkt när jag la på luren efter utskällningen så ringde Björn faster angående Fabbes kalas. Så fick man ändra ton ganska snabbt.Haha lustigt känsla.

Men så är det just det som är min grej, att jag kan bli blixt arg för något (ja inte minsta lilla iaf) men så ändras det så fort jag sagt mitt. Blir snäll som det lilla vita lammet jag är!

Nu ser vi på Beck som alla hyllar så mkt. Inte min kopp the egentligen då jag tycker det kan bli segt ibland. Men sambon gillar det och jag har choklad....
Ha det mysigt nu alla fina!

2 kommentarer:

  1. Vet att en dag är det min tur! Jag är så glad att jag har så fina vänner som er! ♥

    SvaraRadera
  2. Ibland kan en liten dag kännas som en evighet, jag vet! Men så rätt var det är så går tiden så fort att man inte fattar någonting. Så det gäller ju att ta vara på alla dagar. Låter ju löjligt allt sånt där men om man lär sig det så mår man bättre överlag-alla dagar! Jag är själv sämst på att leva i nuet men jag jobbar på det. Speciellt nu när man har småbarnsår att ta vara på...
    Glad att jag har dig med Lisa!!!
    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!