onsdag 21 november 2012

Gick ju bra

Gick väl sådär att blogga från mobilen... Bidde inget alls... jag och teknik...

Planerna idag struntade vi i då jag haft sådan huvudvärk hela dagen lång. Så vi lekte hemma bara istället. 
Rätt mysigt att busa och läsa böcker bara ibland. Men Fabbe sov så himla mycket idag, över tre timmar sammanlagt. Tror mormor lekte slut på honom igår.haha
Jag försökte vila när han gjorde det men inte tre timmar liksom. Satte mig och lagade mina mammabyxor som släppt i mudden för 511e gången.

Gjorde pastabolognese tills karls kom hem så vi kunde åka en snabbis till Jula för att köpa färg och utebelysning. Fabbe älskade verkligen maten! Vi lät honom "äta" själv idag och han tyckte ju det var roligt men nu vet vi att köttfärssås inte är bästa övningsmaten! Haha. Orange överallt! Fast för Zeke var det ju jackpot...

Hittade lite belysning så nu får vi väl se om sambon kommer sätta upp det inom de närmaste veckorna...


1 kommentar:

  1. Åh, va mysigt att äta själv :)
    Kan tänka mig att precis ALLT blev oranget ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!