fredag 30 november 2012

Blogglusten

Inte haft nå vidare lust att blogga sista tiden. Ingen speciell anledning föutom kanske att jag varit gräsänka denna vecka då och inte ens vistat mig på övervåningen och vid datorn.

Idag kommer min stora älskling hem och det ska bli så underbart. Som vi längtat! Och jag vet att han inte haft det lätt att vara ifrån oss heller! Har nog hört på honom att det varit stor saknad efter sonen.
Visst nyttigt att sakna men det kan vara bra jobbigt också! Har ju flytit på rätt bra här ändå tycker jag. haft hjälp av familjen och så är jag rätt envis så hunden har nog fått sina promenader så han är nöjd ändå!

Idag har vi bara varit ut på altanen däremot, ingen hit från grabbarna med snö! Eller Zeke leker gärna en stund men han vill inte gå ut och kissa eller promenera... 

Igår var det lussebak och jag tror de blev lyckade. Jag har även hunnit städa av hela huset och tvätta och skottat undan lite snö så vi kommer ut en bit iaf. Haha Snöar väl igen om en kvart men ändå...
Får se om vi gör nå mer bak idag. Trodde Fabbe ville knåda lite lussedeg igår men han käkade bara på den. Haha är ju inte gott ens! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!