tisdag 20 november 2012

lilla HEN

Vissa dagar är det bra jobbigt att inte veta vad det är för liten en i magen! Igår och idag är det sånna dagar.
Jah VILL handla bebissaker! Men det är ju så tråkigt att inte få gå åt någon färg. Jag är ganska kinkig vad det kommer till färger och kön, vägrar lila och rosa på pojk. Och säkert kommer jag inte vilja ha några blåa saker om jag får en flicka fast att jag tycker att det är okej.Haha

Men jag hittade dessa söta som jah kan tänka mig på båda könen:

Beige Joggingbyxa, Hålstickade byxor med bred finstick...
Från Kappahl 149kr.
Vit Body, Långärmad babybody från Newbie, i...

Hittade inte så mycket annat som passar båda könen men massa fint till vardera... Blir väl att vi köper någn mer sån här tråkig enkel sak så tänkte jag att jag kanske köper en mössa och strumpor i blått och ett set i rosa så får jag väl ge bort det som inte blir!

De grjer jag redan köpt är en mjuk filt. body och 2 sparkdräkter och allt i det spännande utförandet av grått och med vita stjärnor.Haha 
Det är fina grejer så det kommer nog bli fint när man kan matcha med en färg sen bara.
Ja vilket problem jag har va!Haha

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!