onsdag 5 december 2012

Hua

Ja det har blivit vinter och kallt. Jag gillar det men bökigt att vara gravid och tvungen att gå ut med hunden och då också med lilla busen i vagnen. -eller i pulka som vi gjorde igår...

Jag har även drabbats av en rejäl förkylning så nu är det rätt tungt. Men jag gör några kraftryck mellan the kopparna och försöker julmysa och busa med Fabian. Han är rätt duktig att pyssla och leka själv så länge jag inte är långt ifrån. 

Igår gjorde jag knäck till sambons förtjusning. Han älskar verkligen det och den här gången blev det riktigt bra också. Hatar hårda puckar till knäck... Kanske för bra den här gången för nu är de snart slut.Haha
Förr om åren gjorde jag med vaniljvips istället för grädde och med mindre socker, ska leta rätt på det receptet.

Sambon har precis griljerat en skinka och jag har tagit ett bad så nu blir det mysa av med julmust och skinksmörgås. Tror Fabian kommer älska det!

Förresten så kom äntligen åkpåsen som jag beställde för några veckor sedan. Är supernöjd med den, båda funktionerna och utseendet vart superbra!
Minns inte om jag sa vilken det blev men det blev Buppa brand iaf.

Jag ska ta mig i kragen och uppdatera lite bilder snart ocskå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!