söndag 4 september 2011

Green hotell

I helgen tog jag och mitt hjärta en välbehövlig tripp till dalarna för att bo på hotell, få massage, äta gott och rå om varandra. Trotts lite strul med bokning av hotellet så blev det en otroligt lyckat tripp. Det har varit så mkt med jobb och jag haft födelsedag mm så vi kände att vi ville stanna upp och bara umgås med varandra innan vi blir tre. (fyra med Zeke) Bara dalarna i sig är ju otroligt fint och rofyllt och jag hittade ett mysigt hotell alldeles vid siljan så vi hade ett rum med fin utsikt!
När vi kom fram på eftermiddagen så var vi rätt snabba med att slänga om till badkläder. De fanns ju bubbelpool utomhus med fin utsikt och solen tittade fram så fint just då! Björn badade även bastu, men jag avstod. Man kan säkert bada bastu som gravid men det kändes inte bra helt enkelt...

Här kommer lite bilder på vistelsen.



haha den här var så rolig när magen flöt upp.

Så fin utsikt



Vi satte kameran på timer på sidan, så det var inte lätt att hinna ner i vattnet och få en bra bild!haha



Romantisk kvällspromenad.

Björn tyckte det var kul att kungafamiljen hade bott där en gång.

Björn tagen på bar gärning vid frukosten.hihi

Liket ville också äta...





1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!